IDIOT..

Ja idag har putte vart en riktig idiot fan va jag är arg på honom..

Vi skulle ju till Tuna park å kolla efter mössa åt mig å Christopher å till tuna park åkte vi men vi hann inte vara där i ens 5 minuter innan jag vart galen på honom..

Vi går in på hm å jag börjar kolla lite kläder till Christopher å då ställer han sig en bit bort me Markus å gapar "kan du rappa på eller" Å då flippa jag ur å vart as arg för jag väntar fan alltid på honom om de e nåt han ska kolla på men han kan aldrig göra de när jag vill kolla på nåt så jag tar Christopher å går ut därifrån å går till Bilen.. Skit förbannad är jag.

Sen tar jag mig ner till stan för å leta mössa till Christopher å jag går där i -18 grade å fan så jag fryser men jag tar mig igenom hela stan å dom affärer som kan tänkas ha men nej inte en enda mössa till hans lilla huvud så traskar hemmåt å håller på å fryser ihjäl..

Väl hemma börjar jag me maten sen börjar jag plocka å sen ut me jason å sen göra barnen klara för natten å jag lovar han har inte gjort ett skit JÄVLA IDIOT..

 

Så den här dagen vart inte alls som jag hade tänkt :(

Men nu sitter jag här i soffan me lite tända ljus å försöker njuta men de går fan inte.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0