Helt sjukt...

Ja man får tydligen inte tycka vad man vill utan att få en massa skit..

Men jag börjar bli så jävla van att jag inte ens orkar bry mig..

Va sura på mig om ni mår bättre av det, jag har rätt att tycka vad jag vill och det är inget skitsnack utan sanningen...

 

Jag är sjukt besviken på att ni inte har visat nåt intresse för Christopher och det kan jag stå för..

Ni har ju inte brytt er om Markus heller och om ni inte fattar att det sårar å gör ont så är det erat problem..

 

Mina barn är mitt liv mitt allt de finns inget jag inte skulle göra för dom..

Så de e klart de känns jobbigt när de känns som om folk skiter i dom..

 

Men vill ni inte ta del av deras liv så är det upp till er tycker bara synd om mina barn för att vi inte umgås å har kontakt de skiter jag fullständigt i men mina barn hatar när dom blir drabbade för nåt dom inte har ett dugg me å göra men men..

 

 



Jag lovar er det bästa jag lovar er ständig trygghet och gränslös kärlek <3


Kommentarer
Postat av: anonym

du har väl endå inte skaffat barn för att andra ska bry sej om dem. bry dej om dem själv istället och låt andra visa intresse för dina barn om dem vill eller inte. det är inte upp till dej att bestämma.

2010-12-10 @ 21:19:44
URL: http://...
Postat av: Olaiella

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-08-17 @ 10:45:03
URL: http://olaiella.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0