Gudmor...

Erika å Jag pratade en hel del om de här me gudmors grejen till Christopher..

Och hon tyckte väl att hon inte kunde bidra med så mycket från göteborg å tyckte inte de kändes rätt mot Christopher så hon tackade nej å jag förstår henne helt å är inte ett dugg sur på henne som hon trodde..

Så då pratade jag å putte om en ny gudmor för klart han åxå ska ha en gudmor å gudfar precis som sin bror..

Och vi båda va helt överens om att då ville vi ha Marie så vi frågade henne å hon vart jätte glad och tackade självklart JA. Så nu har han fått en super bra gudmor..

På tal om Marie så va hon här igår å myste en massa me Christopher å lekte en massa med Markus å då kände både jag å putte hur jävla rätt de kändes me henne så de stärkte bara vårat val en jätte MASSA.

Hon hade även med sig en julklapp till Christopher.. Markus julklapp ifrån henne ligger hos Erika å den ska jag hämta den 23:e när Erika kommit hem från gbg å då ska även erika få sin julklapp ifrån barnen..

 

Ska bli kul å träffa Erika en stund då för nu va de sjukt längesen å så flyttar ju hon snart å då kommer de bli sjukt sällan vi kommer att ses så vi får passa på nu innan hon flyttar..




Christopher me sin gudmor Marie

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jasså....

2010-12-19 @ 21:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0