Fotograferingen..

Ja igår va vi ju å fotografera oss för tidningen å fy fan vad jag garvade när fotografen höll på å flumma runt för att få Markus glad.

Han fick inte alls Markus glad men han fick mig att garva så jag inte ser klok ut men men inte så mycket å göra åt de nu :) Christopher gjorde vissa helt sjukt roliga miner som vi allihoppa garvade en hel del åt när vi stod där å gick igenom korten.

Jag pratade även lite me honom om syskon fotografering så de blir de å boka så fort christopher kan sitta stadigt.
Vi fick ett bättre pris åxå eftersom vi fotade oss för tidningen så de tackar man så mycket för :)

Å är man nöjd me syskon fotograferingen så blir de ju självklart att gå till honom fler gånger :)

Å putte ska ner till honom imorrn å hämta bilden som kommer hamna i tidningen vi köpte ett kort som vi ska rama in här hemma för de gjorde vi me Markus bild som va me i tidningen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0