Förberett..

Ja nu har jag lagt kotletterna i marinad inför morgondagens middag..
Men vet inte om jag bara ska äta en god grönsallad till eller om jag ska ha lite sallad å kanske lite gratäng eller vad vi nu ska ha..
Så de återstår att se vad de blir för min del..


Nu har jag startat en maskin me puttes special tröja som måste tvättas separat å i 30 grader..
Känns så jävla onödigt å tvätta en jävla tröja men måste man så måste man..
Vet att att har frågat efter den så idag slängde jag in den..


Funderar på om jag ska byta draperi, handdukkar å badrummsmatta i badrummet eller om jag gör de imorrn..
Får se vad jag känner för när maskinen me puttes tröja e klar för de ska ju tvättas direkt i såna fall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0