Erika...

Ja idag fick jag ett sms av Erika där hon frågade om vi fortfarande ville ha henne som gudmor me tanke på att hon ska flytta ner till sin kille i Göteborg..

Å då svarade jag att vi självklart vill ha henne som gudmor till Christopher..

Vi valde inte henne för att hon bor här i stan utan vi valde henne för att hon betyder en jätte massa för oss och för att hon älskar mina barn så mycket som hon gör..

Hon är en underbar person och kommer bli en sån bra gudmor oavsett vart hon bor...

Jag kommer sakna henne sjukt mycket men de e klart hon ska flytta om hon känner att det är det hon vill och jag kommer stötta henne fullt ut.. Jag vet att jag inte har vart så stöttande ang hennes planer om att flytta så här långt men de e för att jag e så rädd för att förlora henne jag har vart egoistisk helt enkelt men jag inser att det inte är rätt det är ju inte mig det handlar om utan henne och jag ska stötta henne till 1000%.

Hon är ju min lilla gumma och vi har haft sjukt kul ihop och kommit varann sååå sjukt nära..

 

Kommer alltid finnas här för dig gumman och kommer alltid älska dig oavsett vart du bor <3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0