....

Jaha då sitter man här å vet inte riktigt vad man ska skriva om :(

 

Natten va as tuff.. Så de har inte blivit mycket sömn trots att putte e ledig..

Christopher vakna va 3:e timme å ville äta å jag va så trött så jag satt typ å sov när jag ammade honom :(

Sen va Markus uppe i ett par timmar under natten som han har vart dom senaste nätterna men dit in skickade jag putte för jag va fan HELT slut..

Så man känner sig inte riktigt som människa idag men hoppas de blir bättre snart..

 

Jag har även startat en maskin tvätt känns inte som jag gör annat än å tvättar men så skönt när tvättkorgen typ e tom I LOVE IT.

 

Idag ska Putte å Markus äta hemmagjord Pizza å jag är lite små avis på de måste jag erkänna får se vad jag ska hitta på för gott å äta.
De här me å köra HELT mjölkfritt är inte sååå kul.
Men det är ju självklart att jag kör mjölkfritt för å se vad christophers mage reagerar på.


Jag måste bara skriva om mina underbara barn å att jag älskar dom över allt annat...




Markus







Christopher

 

Är dom lika????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0