En bit på väg..

Ja på lördag är det 4 veckor sen jag födde min andra son Christopher..

Jag har ammat honom sen han föddes och jag har ätit de jag har kännt för och jag måste erkänna att de blev en chokladkaka om dagen i typ 3 veckor hehehe vart beroende av den kakan :)

Sen har även jag å Putte kollat sjukt mycket film å då har de blivit cola å godis till de så jag har verkligen inte ansträngt mig ett dugg för å bli av me mamma kilona..

Har även blivit nån pizza å kebabtallrik hehehe fy så hemskt de låter men jag har aldrig fått i mig några stora mängder men lite har allt åkt ner :)

 

Å jag har ju fått lite kritik att jag måste lägga ut mer bilder här på bloggen så imorse när jag gick upp så tog jag en bild på magen mest på skoj men nu åker den ut här i alla fall :)

Å bilden är tagen innan frukost..

 

 






Men de e fortfarande en hel del kvar för de blir en sån där fettismage när jag sitter men de får ta den tid de tar jag tänker inte stressa :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fin du är!!!

Fördelen med att amma är att man förlorar magen fort av att inte göra något...Dvs rätt sätt!

Vad kul för dig..:) Jag som tyckte det var stor skillnad redan i förra veckan. Synda på du så länge du ammar, det lönar visst sig. haha inte ofta man påpekar det.

Kram

2010-12-02 @ 12:28:23
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0