Dagen före...

Ja idag är det dagen före julafton å de känns verkligen inte som julafton imorrn fan så fort det går, man hinner ju fan inte med..

Idag ska jag å barnen hem till Erika å ge henne sina julklappar..

Hoppas bara inte de e lika kallt som igår fan höll ju på å dö kände inte benen alls :(

Sen efter jag vart hos Erika så funderar jag på å kanske ta mig till barnenshus å köpa en till julklapp till lilla Christopher :)

Sen ska jag höra med emma när dom har tid å ses så dom åxå kan få sina julklappar sen tror jag bara de e familjen kvar :)

 

Jag är helt sjukt trött har vart uppe sen 04.. mina barn ville inte riktigt sova längre.. Så jag ser förjävlig ut vill jag lova ögonen går i kors hahahaha.

 

Vi skulle ju hämtat bilden som fotografet tog till tidningen igår men hans dator hade pajat så de vart ingen bild igår så vi skulle dit idag istället å då skulle vi få en extra bild på köpet eftersom vi inte fick den igår som de va sagt å de va ju super snällt av honom :)

Så idag ska vi hämta hem bilderna å hoppas verkligen att han fick ordning på datorn igår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0