BORT????

Ja igår kväll började putte tömma akvariumet i jasons rum å flytta över all fisk till det som står i vardagsrummet..

Ska akvariumet upp på vinden??

Lr ska han ha andra fiskar i det?

Eller ska han starta saltvatten???

Ja det återstår att se för som det är nu så har jag inte den blekaste vad han har för tankar kring det akvariumet..

 

Jag skulle ju vilja ha bort data bordet från vardagsrummet å igår prata han nåt om att vi kunde ställa in de i jasons rum men då sa jag ifrån för det är alldeles för stort för å stå där inne de skulle se fan så mycket värre ut än de gör när de står i vardagsrummet å då är det illa ni som vet hur det ser ut förstår vad jag menar.

Jag vill ha bort det helt upp me skiten på vinden men verkar inte få min vilja igenom alls :(

Har försökt me de ända sen vi flytta hit för jag tycker det förstår hela vardagsrummet...

Men det är väl bara å bita ihop å gilla läget..


Kommentarer
Postat av: Jonasebba

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2012-01-31 @ 09:01:17
URL: http://jonasebba.blogmentions.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0