Blandade känslor..

Jag har mycket blandade känslor inom mig jusst nu..

Det har hänt en del dom senaste dagarna som gjort att dessa känslor har blossat upp..

 

Har fått veta att min bästa vän ska flytta ner till sin pojkvän i gbg.

Jag är jätte glad för hennes skull men ledsen för min egen för jag kommer sakna henne sååå sjukt mycket å allt vi brukar göra ihop.. Luncha, fika, snacka en massa skit, springa på stan osv osv.

Men är hon lycklig å mår bra över att flytta ner så stöttar jag självklart henne till 1000% hon är min bästa vän å jag kommer alltid finnas här för henne å stötta henne genom sina val..

Jag älskar dig gumman å kommer sakna dig sjukt mycket...

 

Å så har det blivit en del tjafs me 2 personer som inte känns nå kul..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0