Att man orkar..

som småbarns förälder blir det väldigt lite sömn, men endå orkar man med dagarna och allt som måste göras det är konstigt de där tycker jag.

För innan jag vart mamma så va jag helt död om jag inte fick sova mina timmar orkade knappt ta på sig kläderna man va nästan tvungen att sova minst 8 timmar för att vara människa.

Men nu när jag är mamma så klarar jag mig på typ 2 timmar för såna nätter kan de bli ibland visst e jag trött då men jag orkar med allt som måste göras..

Det är som att barnen ger en ork och energi det är lite häftigt om man tänker efter..

 

Natten som va har vart jobbig mina små grabbar har vaknar 4 gånger var och så klart inte samtidigt :(

Markus har vaknat jätte ledsen tror han drömmer mardrömmar så då har jag setat där inne tills han har somnat om..

Christopher har vaknat å jag har ammat honom vid 3 av tillfällena den 4:e hade han så där ont i magen å då känner jag mig så maktlös å hjälplös för de finns inget jag kan göra för honom då mer än att vara lugn så han känner mitt lugn å trygghet.

 

Jag älskar mina barn och mina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0