Är det bara jag????

Jag börjar undra om det är normalt eller om det är fel på mig???

 

Min motivation till å göra allt som måste göras här hemma kommer alltid på kvällen...

Är det så för dig med eller är det jag som är konstig???

 

Så jag har sprungit mellan hemmet å barnen nu på eftermiddagen/kvällen och kommer väl fortsätta me de tills dom ska lägga sig..

Har diskat alla nappflaskor, slängt in skinkan i ugnen..

Putte är helt tokig i skinka om ni undrar varför jag gör en till hehehehehe.

Ska snart hänga tvätten..

 

sen får vi se om jag orkar göra nåt mer efter jag har lagt barnen eller om de blir mys pys i soffan me lite tända ljus.. Får se när putte kommer hem åxå men han trodde dom skulle köra ända fram till 22 :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0