Ångest...

Ja jag har lite ångest vet inte riktigt vad jag vill göra :(

Jag å Putte är fortfarande osams har inte pratat me varann sen igår vid 17 taget sen igår vid 19:30 åkte jag å christopher hem till Michaela å anders å va nog där till 23 tiden å när vi kom hem så låg alla å sov här hemma..

 

Jag vill gå på stan samtidigt som jag bara vill ligga i soffan under täcket.. Sen vill jag ut så markus får åka lite pulka men jag vet inte vad jag ska göra kan inte bestämma mig å då blir jag bara helt depp :(

Ska jag å barnen nånstans så måste jag amma å ge christopher en ny blöja å även Markus behöver få i sig nåt i mat väg å ren blöja innan i så fall..

Aja får se hur de blir å vad vi hittar på....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0