Ändrat...

Ja jag skulle ju byta gardiner å grejer idag men de får bli nån annan dag istället för jag hade tydligen packat ner dom i kartongerna som julpyntet låg i å va fan jag har gjort de för har jag inte en aning om...

Kartongerna står högst upp i förrådet å är rätt tunga så jag vågar inte ge mig på de riktigt för då ramlar jag väl ner å slår ihjäl mig eller nåt.

 

Jag har tvättat en maskin tvätt å hängt den å tagit undan den torra tvätten, diskmaskin e tömd å all disk e bortplockad å står nu i maskin..

Potatisen kokar för fullt så de blir sill å potatis till lunch idag :)

 

Funderar på om jag ska ge mig på skåpet i köket å rensa ur de men måste fundera en stund till för de e sjukt mycket grejer där inne så de kommer ta ett bra tag.. Å jag har lite annat jag vill ta tag i innan så jag tror inte jag hinner bli klar me de där skåpet innan Markus e hemma så de får kanske vänta tills imorrn...

 

Funderar på å rensa bland våra glas för jag tror fan vi har 100 glas å då överdriver jag inte å riktigt så många behöver man ju kanske inte ha...

 

Vill göra om här hemma men vet inte hur så därför väntar jag tills jag får nån smart idee hehehehe.

Akvariumet som står i jasons rum ska upp på vinden nångång å då skulle jag nog vilja ha en svart byrå dit in som christopher kan ha sina kläder i för han har bara 3 små lådor jusst ni å dom e över fulla går knappt å stänga..

 

Jasons rum går ju i svart å rött de e svin snyggt jag älskar dom färgerna i de rummet de passar så jäkla bra i de lilla rummet..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0