1 månad..

Gud va tiden springer iväg..

Idag är Christopher redan 1 månad gammal... Känns som det va igår man låg på förlossningen å hade så fruktansvärt ont, hehehe men de va värt varenda sekund..

Markus har redan vart storebror i 1 månad, å han har vart en helt underbar storebror.. Han är så försiktig med Christopher och han älskar verkligen sin lillebror han vill hålla i honom å pussa på honom hela tiden så sött.

 

Jag har vart 2 barnsmor i 1 månad redan helt sjukt fort det har gått.

Jag har älskat varje minut sen mina underbara barn föddes.

Jag verkligen tok älskar livet som mamma skulle inte kunna tänka mig något annat mina barn är mitt liv mitt allt..

 

 

Christopher 1 månad gammal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0