Vardagliga saker..

Ja alla vardagliga saker som borde vara så lätta kan vara en hel vetenskap när man har en liten vilde hemma som inte gör de lätt för en.
Igår skulle jag hänga tvätten och tömma diskmaskinen å de va verkligen inte lätt Markus slet ner de jag hängde upp å stängde igen diskmaskinen hela tiden..
Så dom där sakerna man tar för givet att jag ska bara hänga tvätten de e inte så bara alla gånger kan jag lova :)

Sen skulle jag plocka upp alla miljoner leksaker han hade slitit fram i sitt rum å de va nog ännu svårare för han slet fram precis allt igen hahahahaha.

Men han är min guldklimp så allt han gör när han försöker hjälpa till är ju bara sååå gulligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0