Trött..

Ja idag ville lilleman upp tidigt så jag e rätt trött..

Han ville upp vid 07:30 så de va ju bara öppna ögonen å kliva upp :) Han pulade för fullt me grejerna i sin säng när jag kom in å så möttes jag av världens leende å en massa prat han är så underbar å go min lilla skatt :)

Min frukost ligger redan i magen men lilleman sitter å pular me sin framför bolliboompa..

Jag ska snart gå å bädda sängen å sen damma av hyllorna ovanför som jag inte hann med igår sen ska en maskin tvätt startas å diskmaskinen ska tömmas de e de jag planerar å hinna med innan jag ska träffa Erika vid 13 taget å jag hoppas lilleman låter mig göra dom sakerna :) för de känns så skönt å få lite gjort varje dag :)

Får se om jag tvättar fönstrena i sovrummet senare idag åxå :)

 

Jag fyller ju snart å skulle va skönt om de va städat å fint då å så ska jag ju baka lite tills dess åxå men de gör jag kvällen innan tror jag som dom e färska å goda :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0