Tidigt...

Ja idag vaknade Markus kl 8 tidigare än vanligt men de va bara å gå upp å se glad ut fast jag va hur trött som helst.. Ge honom ren blöja å sin frukost, som han sitter å pular med framför nalle puh som vanligt de har blivit våran morgon rutin :)

Min frukost ligger åxå i magen de vart bara lite flingor å mjölk..

Diskmaskin e startad åxå ville inte göra de igår kväll så sparde de till nu :)

 

Hoppas på å få lite gjort här hemm idag men de brukar vara svårt me Markus springandes runt fötterna så vi får se vilket humör han är på idag...

 

Ska kolla på ett par gardiner som Heidi ska sälja.. Skulle vilja kolla på dom idag å är de så att jag ska ha dom då skulle jag vilja ha upp dom idag åxå men de lär nog inte bli av :(

Emil jobbar ju å dom ligger ju nere i källaren..

Om jag nu ska ha dom så hoppas jag att hon kan vänta me pengarna tills jag får mina men de tror jag hon kan hon e ju så go å vet att jag betalar för mig om jag säger att jag ska göra de :)

 

nä nu ska jag läsa bloggarna jag följer å kolla min fb :)

Hehehehehe vilken nörd..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0