Telefonsamtalet..

Ja föör en stund sen fick jag ett underbart telefonsamtal de va min faster som ringde å sa att min farmor ville ha Markus fram tills putte slutar å de tackade jag självklart ja till för de händer typ aldrig att jag e barnledig så många timmar..

Så nu e han ute på en promenad me henne dom skulle till nån lekpark å sen skulle dom hem till dom å han skulle få sova ute i vagnen så han kommer vara ute hela dagen idag vilket han älskar så han är den lyckligaste lilla killen i världen jusst nu..

Å jag sitter i soffan å bara njuter me mitt glas ice tea me smak av Mango å kollar lite på tv nu ska jag bara vara å städa lite de som är så svårt för mig när lilleman är hemma eftersom han är överallt å ingenstans hela tiden nu när han går/springer..

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0