Stoor..

Ja nu börjar min lilla Markus bli stor.

Igår lärde han sig eller kom på hur man öppnar ytterdörren så nu måste vi alltid låsa dörren så han inte kommer ut i trapphuset å slår sig i alla trappor.

Som tur va så va vi i hallen igår när han fick upp dörren så inget hann ju hända men fatta om vi hade vart i nåt annat rum då hade de kunnat gått illa hemska tanke fy bubblan.

 

Jusst nu sitter han på golvet å lutar sig mot Jason å tittar på barnprogram sååå söt..

Han åt en halv portion gröt till frukost en macka å lite mjölk :)

Men tror vi måste köpa ny välling den som är från 1,5 år för han blir inte mätt på den han dricker nu :(

Han dricker liksom 2 flaskor varje natt å de känns som lite mycket så vi ska pröva me den från 1,5 år å se om den gör honom mättare..


Jag sitter å funderar på om jag ska starta en maskin tvätt eller om jag ska ta de imorrn i stället...
Som de känns nu så får den faan vänta tills imorrn..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0