Städa...

Ja imorse dammade jag ur sovrummet, å nu har jag dammat ur i jasons rum å blommorna som stod i fönstret där inne har fått sig en dusch nu står dom i badrummet å ska torka innan dom får inta sin plats igen..
Så jag passar på å tar en liten paus innan jag ska ge mig på å damma i hallen..
Sen får vi se om jag orkar ta mig in i lillemans rum å damma ur där inne med idag de skulle vara sååå skönt för då kan jag dammsuga å torka alla golven imorrn för då e typ hela lägenheten städat förutom fönstrena som jag åxå måste ta men fan hatar å tvätta fönster fan såå tråkigt de är..
Å badrummet då men de går rätt fort när man väl börjar..

Som idag har jag fått Massor gjort å lär hinna en del till innan putte kommer hem om orken håller i sig..
Fick ju återbud från Erika hon va tvungen att jobba över vilket jag tyckte va skit tråkigt men men de e sånt som händer...
Vi får ses en annan dag helt enkelt :) Å jag får se de som så att då får jag lite mer gjort här hemma...

Fick ett mess av min syster Heidi där hon skrev att jag va så duktig som höll på å städa å jag känner mig faktiskt rätt duktig hehehehe.. Å anledningen till att jag har fått å kommer få så mycket gjort idag e ju för att min underbara farmor ville ha Markus hela dagen annars hade jag inte ens fått hälften gjort så jag måste verkligen tacka henne sen..

Tänk vilken underbar familj man har som vill hjälpa till å avlasta en lite då å då..
Det är verkligen guld värt å få vara barnledig nångång för då kan man göra sånt man inte riktigt kan som nu i mitt fall STÄDA.. å de känns sååå skönt å få de städat här hemma jag vet att de snart e dags å börja om från de första rummet jag städamen de gör jag gärna de känns lite lättare att hålla efter när de väl e städat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0