Sovmorgon..

Ja idag gav lilleman sin mamma sovmorgon å de behövdes verkligen för jag har sovit sååå dåligt i natt.. Sprungit på toa å så har jag inte legat bra hur jag än har legat de har värkt i ryggen..

Så denna sovmorgon tackar jag för..

 

Tvättmaskin är igång som vanligt känns de som :) hehehehe..

Ska snart ställa in disken i maskin..

Igår kväll gjorde vi ju ugnsomelett me kantarell stuvning å de va faktiskt inte så där jätte gott..

Idag ska vi pröva oss på å göra kycklingpaj hoppas den blir god för de låter himmla gott :)

 

Jag ska väl försöka plocka å dona lite idag medans putte e på jobbet men de e som sagt inte lätt när lilleman river å sliter i precis allt :) Vi lekte ju i hans rum så gott som hela dagen igår å de syns vill jag lova de ser ut som om en bomb har slagit ner där inne hehehehehe.

Han ska ju leka me precis allt..

 

Nä nu ska jag läsa lite bloggar å sen mysa me min prins som pular me sin frukost framför nalle puh :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0