Sova..

Inatt fick jag sova för första gången på evigheter å de va väl behövligt.

Putte tog Markus så jag fick sova ut för han vet ju hur nätterna har sett ut nu när han har haft semester å han vet att de har vart riktigt tufft vissa nätter å han börjar ju jobba på måndag så då står jag ju själv på nätterna i veckorna för jag skulle aldrig be honom gå upp å ta Markus när han ska iväg å jobba..

Inte me de jobbet han har han jobbar ju me el så de e viktigt att han inte e trött så han inte vet vad han gör för då kan de sluta riktigt illa å de e verkligen de sista jag vill så jag har sagt att jag tar nätterna själv när han jobbar..

 

Snart ska jag hoppa in å duscha å spola ur badrummet innan vi ska iväg me tarja å Micke en sväng vi ska ut till sundbyholm å köpa lite gott å äta :) Nice som tusan ska de bli sen ska putte hjälpa Eddie me att koppla in nån tvättmaskin dom har köpt..

Men tiden vi fick va ju himmla kul mellan 12-15 nångång hehehehehe så då kan man inte göra nåt idag eftersom nångång mellan 12-15 ska vi hjälpa Eddie..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0