Sömnen..

Ja sömnen är nåt jag får väldigt dåligt av :(

Jag springer upp å kissar ett antal gånger per natt å sen så vaknar ju lilleman å vill ha mat så jag sover väldigt dåligt.. Å när jag väl sover så sover jag väldigt oroligt :(

Så jag är himmla trött under dagarna men de e ju bara bita ihop å underhålla min underbara son sova får jag göra nån annan gång :)

Men jag har ju helt underbara människor i mitt liv som gärna har Markus så jag får koppla av å bara vara allt ifrån ett par timmar till hela dagen..

Igår hade min underbara farmor Markus från lunch sen åkte vi å hämta honom när putte slutade å de va guld värt för jag kände mig inte helt på topp igår..

Å sen brukar puttes pappa ta ut honom på låång promenad på ca 2 timmar å då brukar jag vila eller plocka å tvätta beroende på hur jag mår..


Sen har vi ju hans gudföräldrar emma å chrille som alltid ställer upp å har honom om man frågar..
Erika brukar åxå ha honom så man har ju några som vill ha honom å de betyder mycket för ibland behöver man barnvakt.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0