Sömn...

Sömn vad e de för nåt???

Så känner jag idag för Markus har verkligen sovit sååå dåligt inatt har vart uppe 3 gånger i natt å sen vakna han kl 06 men då gav jag honom nappen å la mig i sängen en stund jag såg i kors då å ville verkligen inte gå upp då men efter ett tag va de bara å gå upp för då ville inte lilleman vara i sin säng nå mer :(

Jag är trött vill jag lova men de finns inte så mycket att göra åt de tyvärr..

Hoppas han sover bättre i natt å att jag vaknar till liv så jag får lite gjort här hemma idag..

Jag ska även träffa erika om hon inte blir inringd till jobbet..

Planen är att vi ska ta en promenad å då tänkte jag passa på å ta me jason så han får en låång promenad för då e de gjort idag 2 flugor i en smäll :)

 

Nä nu ska jag nog lägga mig i soffan å vila lite medans lilleman kollar på nalle puh..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0