Snart så..

Ja nu är de inte långt kvar tills putte kommer hem å de innebär att vi ska åka å hämta hem lillprinsen som har vart på äventyr sen 10:30 jag har verkligen haft de såå skönt å lugnt, de e alltid lika skönt å vara barnledig men de e alltid skönast när man får hem de lilla livet igen.
Å så här många timmar har jag nog aldrig vart barnledig som idag men jag har ju fått en massa gjort så de har vart kanon :)

Ska snart ut å rasta jason åxå så de e gjort när putte kommer hem så vi kan åka å hämta prinsen direkt saknar ju honom en himla massa ska ge honom en bamse kram å en jätte puss mitt lilla busfrö.


Idag e de fredag de betyder helg jiipppiii..
Då har jag putte hemma lördag å söndag.. får se om vi hittar på nå skoj beror ju lite på vädret..
Ikväll blir de lugnt för våran del medans många andra kommer vara ute å festa å må skit imorrn hahahaha rätt åt er.. Jag är så glad att jag har min lilla familj å vara hemma å umgås med å bara mysa på helgerna fattar inte riktigt vitsen me å dra ut å supa sig redlös känns lite fjortis på nåt sätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0