Sjuk???

Jag känner mig allmänt hängig å trött i kroppen.

Håller jag på å bli sjuk eller e de mina järnvärden som sjunker???

Ger de några dagar till har de inte gett me sig så e de väl bara å börja äta dom där jävla järntabletterna igen, men jag får ju så ont i magen av dom känns som magknip inte skönt..

 

Har ju inte behövt äta nåt så här långt å me Markus så fick jag äta järntabletter å kämpa me blutsaften dagligen så graviditeterna har vart raka motsatserna till varann.

Me Markus mådde jag verkligen jätte dåligt dagligen i 5 månader spydde flera gånger om dagen å denna graviditet har jag mått som vanligt å inte spytt en enda gång..

Jag har visserligen vart lite trött vissa dagar denna graviditet men de kan ju bero på vilden jag har här hemma han kör ju slut på en ganska lätt :)

 

Tror inte de blir nån stan me erika idag..


Kommentarer
Postat av: lukes

Var med i dagens blogg om du känner för det :D

2010-08-25 @ 12:05:02
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hellu! Allt bra? :)

2010-08-25 @ 12:26:06
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0