Plocka svamp???

Ja idag är det söndag å det innebär att Putte börjar jobba imorrn, vilket känns både tråkigt å skönt..

Tråkigt för de har vart skönt å ha honom hemma me tanke på att Markus har sovit så dåligt å skönt för att då kan jag återgå till min å lillemans vardag å jag ska försöka städa lite å nåt varje dag om mitt lilla vild djur tillåter han är ju mest å sliter i allt så de e inte så lätt å städa me honom hemma...

 

Idag funderar jag å putte på om man ska åka ut till skogen å plocka lite svamp men vi har som sagt inte bestämmt nåt än..

Sist vi va ute så gick de ju allt annat än bra, vi hittade 1 svamp på typ 2 timmar så de va inge kul alls..

 

Markus sitter å pular me sin frukost min ligger redan i magen :)

Snart måste Jason rastas får se om de blir jag eller putte som tar de..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0