Plock, plock, plock

Ja de känns som jag springer å plockar hela dagarna..

Nu har jag soppat upp allt damm i vardagsrummet å hallen men shit så jobbigt de va, jag kan ju inte dammsuga när jag är hemma själv me Markus för han är totalt livrädd för den :(

Får se om jag drar en veva me dammsugan när Markus e ute me sin farfar eller om jag tar de när putte kommit hem, eller om jag plockar iordning i Markus rum..

Jag vill ju gärna ha städat å fint till jag fyller så de e bara å ta lite varje dag me tanke på att jag har lilleman hemma å då e de inte lätt å ni som vet hur akktiv han är förstår vad jag menar :)

 

Jag hoppas åxå jag får kolla på gardinerna från Heidi till helgen för vill jag ha dom så vill jag gärna få upp dom så fort som möjligt om hon kan vänta med pengarna men de e jag nästan säker på att hon kan :)

De ser ju ut som ett nytt rum när man får upp nya gardiner ME LIKE..

Jag funderar på å byta till mörkare gardiner i sovrummet åxå får se om jag gör de i veckan.. Eller om jag tar de i samma veva som när jag bäddar rent i sängen ja jag tror fan de lutar åt de å då kan jag damma å städa sovrummet på samma gång, mycket bra :)

Sen måste jag ta tag i Jasons rum men putte ska få ställa undan grejerna han har ställt in där först :)

 

Nä nu ska jag dricka upp colan å njuta lite innan de e dags å göra lilleman klar för sitt äventyr me sin farfar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0