Onsdag

Natten va väl okej men va ändå uppe 3 gånger å gav Markus välling 2 av dom men nu har han börjat somna om själv bara han får flaskan så nu slapp jag sitta där inne inatt..

Hoppas de håller i sig bara..

 

Vi va iväg igår å köpte lite annan välling för jag tror ju inte han blir riktigt mätt eftersom han måste äta typ 2 gånger per natt så inatt fick han hälften av de nya å hälften av de gammla måste ju vänja hans lilla mage innan man byter helt plus att vi har så mycket kvar av gammla vällingen å man vill ju liksom inte kasta de.

 

Igår tog jag undan tvätten som hängde i Markus rum å så körde jag en maskin så idag ska jag nog ta undan all tvätt å tvätta lite de e ju inte så kul väder där ute direkt..

Skulle behöva åka till ikea åxå vi skulle behöva en byrå för å få plats me alla lillens saker åxå snart e vi ju faktiskt 4 i den här familjen :)

Jag har inte hunnit tänka på de så mycket me tanke på att dagarna e fulla me bus me lillprinsen som härjar på för fullt å är de inte de så är de allt här hemma som måste göras..

Men nu när de börjar närma sig så tänker man självklart på att snart e vi faktiskt en till här hemma å de känns helt underbart å så mysigt..

än så länge så har jag inte tänkt alls på förlossningen vilket jag gjorde jätte tidigt me Markus men kan ju vara för att jag redan har vart me om det en gång...

Å jag hoppas att de går lika lätt å smidigt denna gång som det gjorde me Markus..

 

Lillens säng står redan på plats lite egna å nya kläder e inköpta en egen filt har den åxå fått, nalle som spelar musik å så har vi ju även köpt hjärtljudsnallen å mitt första år boken så lite har vi inskaffat åt vårat nya hjärta men de kommer självklart att bli lite mer :)

 

Idag ska vi äta kyckling här hemma men vi har inte riktigt bestämmt vad för kul vi ska göra me dom de återstår att se ha de gött..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0