Onsdag

Igår kväll efter att alla kvällsrutiner va gjorda så kollade jag å putte på en film den va väl inte så där jätte bra men men nu har man sett den..
Filmen va slut strax efter 21 å då ställde jag mig å gjorde matlådor åt putte snällt av mig va ????
De vart min hemmagjorda pasta sås me ost å skinka som han älskar så han va ju glad när jag frågade om han ville ha de :)


Vissa kvällar vill Markus ha välling till kvällsmat å andra kvällar inte..
Så igår fick han macka å kräm sen drack han bara lite välling i sängen å så fick han bara en flaska välling i natt trots att han vaknade 3 gånger inatt.
Gav honom nappen dom andra 2 gångerna..
Men vet inte vad som e bäst, att han äter på natten eller att han sover med napp???
Skulle helst vilja ha bort båda delarna men de blir nog tufft..


Igår fyllde min farfar år så vi va där en sväng å de va även heidi å Emil.
Å farfar vart så glad för pressenten vilket vi redan visste men i alla fall hehehehehe.


Idag e de onsdag å Martina skrev på msn för några minuter sen å sa att hon kommer hit strax efter 11 vilket ska bli super kul va ett tag sen vi sågs sen bär de av ner till stan å träffa erika, Martina trodde hon kunde följa me en stund innan hon va tvungen att åka till jobbet..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0