Nu är den här...

Ja nu är min vardag här igen..

Idag är det ju måndag å inte vilken måndag som helst utan de e puttes första jobbdag efter 4 veckors semester å de innebär att jag lilleman å jason e själva hemma..

Å att min vardag e tillbaks märks för både tvättmaskinen å diskmaskinen är redan igång å jag har redan ätit upp min frukost lilleman sitter å pular me sin framför nalle puh :)

 

Jag hade tänkt städa ut kylen åxå torka ur den å kolla om de e nåt som måste kastas vilket de alltid är å sen ställa iordning allt..

Jag gjorde jordgubbsvatten åt lilleman igår kväll innan vi la oss så de ska han få pröva idag hoppas han gillar de :)

Sen ska jag göra en blåbärs smoothie åt honom till mellan mål.. smoothies älskar han verkligen å de e ju bra :)

 

Ska tvätta en vit maskin tvätt åxå när den svarta maskinen är klar å så måste jag ta undan tvätten som redan hänger på vindorna så jag har nånstans å hänga den nya..

Skulle vilja rens å fixa iordning i skåpet där vi har gardiner, sängkläder å handdukar åxå men får se hur mycket jag orkar med idag de finns ju som sagt flera dagar för putte ska ju jobba i 5 veckor nu sen ska han vara pappa ledig me Markus medans jag går på havandeskapspenning å de kommer kännas skönt å ha honom hemma innan den lilla kommer så jag får en chans å varva ner lite, för sen kommer jag verkligen att ha händerna fulla :)

 

Tänkte försöka få hit min kära syster yster Heidi idag åxå får se om jag lyckas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0