Mellanmål..

Ja nu sitter lilleman å äter lite mellanmål, efter mycket om och men vill jag lova..

Han vill bara leka hela tiden å hela dagarna skulle han bestämma så skulle de bara lekas hela dagarna då skulle han strunta i å äta å de går ju inte. Men nu har han lugnat sig å sitter å kollar barnprogram å äter gurk å melon bitar :) Han smaskar på för fullt..

Han älskar ju både melon å gurka å all annan frukt åxå typ :)

 

Puttes pappa ringde för ett tag sen å han kommer kl 15 ungefär å tar ut Markus på en lååång promenad..

Markus kommer bli så glad när han ser sin farfar de blir han alltid :)

Å då har jag 1 timme innan putte kommer hem åxå så då ska jag nog försöka röja undan lite vilket jag även ska göra när Markus sover vilket jag hoppas han vill göra idag..

Ska pröva å lägga honom vid 12-12:30 å se om han somnar..

 

Jag hittade sladden till kameran å datan så snart kommer de finnas lite nya bilder åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0