Mellanmål..

Ja nu sitter lilleman å pular me sitt andra mellanmål för dagen..

Å de består så klart av en av alla hans favoriter, melon..

Han smaskar på för fullt till nalle puh han är ju för söt min lilla vilde..

Han vaknade 13.30 så han sov nästan 2 timmar, så jag hann fixa lite plus att få lite egen tid i soffan inte helt fel :)

 

Imorrn ska jag träffa Erika som kommer hem från gbg ikväll men vi ska ses efter 13 för hon jobbar till 13 imorrn..

Veckorna bara springer iväg tycker jag..

Imorrn har putte redan jobbat sin första vecka efter semester då har han bara 4 veckor kvar att jobba sen ska han vara pappa ledig me Markus i 8 veckor :) å sen är förhoppningsvis de nya lilla miraklet här hos oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0