MATT..

Ja jag känner mig matt å jätte konstig i kroppen..

Kan de vara mina järnvärden som sjunker???

 

Jag har i alla fall fått i mig lite mat å plockat undan disken, även jason e rastad å Markus sover vilket jag hoppas han gör ett tag till...

Jag känner att jag behöver vila lite så de blir soffläge en stund..

Sen måste jag fylla i mina papper om mammapenningen som kom idag jag ringde om dom i måndags eftersom de e nå strul me internet banken å så kom dom idag dom e snabba som vanligt på försäkringskassan så jag lär ju få mina nästa pengar senare än vanligt eftersom ansökan kommer komma in senare än vanligt men de får gå finns inte så mycket att göra åt de..

 


Kommentarer
Postat av: alva

det kan det vara! jag var jättetrött när jag hade järnbrist, och det är lätt att få det som ammande, så du vet.

2010-08-27 @ 13:13:15
URL: http://alvaandersson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-08-27 @ 13:31:08
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0