Måndag..





Ja då va de måndag igen vilket innebär att jag å Markus e själva under dagarna eftersom Putte jobbar..

Å de känns både skönt å lite tråkigt..

Skönt för att då kan jag plocka, tvätta å fixa lite i lugn å ro, tråkigt för att de kan bli lite lång tråkigt i mellan åt..

Idag vaknade vi tidigt 07:50 så Markus ska få sova en stund vid 12 eller jag tänkte prova å lägga honom då å de vore perfekt om han somnade då för de e då jason behöver rastas.

 

Idag har jag lite på schemat som måste göras..

Ska göra pajdegen för vi ska äta kycklingpaj till middag idag å sen ska jag steka å göra i ordning kycklingen :)

Sen ska jag som vanligt plocka å fixa lite här hemma för min födelsedag närmar sig ju fy va jobbigt de känns..

Bli ett år äldre å firas de känns inte som nån höjdare om jag ska vara helt ärlig, men men bara å bita ihop å se glad ut..

 

Dagen blir såå lång när man går upp så tidigt, men då hinner man ju få mer gjort men jag känner mig fortfarande rätt seg så jag väntar ett tag till skulle kunna lägga mig å sova om jag ska vara helt ärlig men de går ju liksom inte hehehehe.

             


 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan

Hur e det med magen???



Tänkte höra om ni har tid att jag kommer över när du fyller? Chrille har tenta på fre så han har fullt upp, så då blir det bara jag.



kram på er

2010-08-16 @ 15:14:59
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Men gumman vad jobbigt för dej att han har en sån period när han vaknar hela tiden:( Hoppas det blir bättre snart innan bebisen kommer!!

2010-08-21 @ 07:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0