Lördag..

Imorrn e sista dagen Putte e hemma sen e jag själv under dagarna igen..

Eller själv är jag ju inte men själv med Markus å de innebär även att jag får ta honom själv nattetid så jag hoppas verkligen att han vill sova lite bättre då :)

Ska även försöka fixa å plocka lite här hemma när min vardag blir normal igen dvs putte jobbar å jag e hemma me våran guldklimp :)

Skulle vilja få städat å fixat till jag fyller men de e inte de lättaste me en son som springer å sliter i allt å som inte alltid vill sova på dagarna för annars kan man ju få lite gjort när han sover men som sagt inte alltid han vill göra de dagtid..

Som idag tex han har precis somnat men de har tagit 1 timme å få honom att somna åxå å idag vart de egentligen lite för sent men men vad ska man göra..

Han får sova max 1 timme sen får jag väcka honom annars kommer han aldrig att somna ikväll..

 

Idag har jag träffat Michaela en sväng å de va as trevligt vi ses ju tyvärr inte så ofta :(

Men när vi väl ses så e de alltid lika trevligt å vi babblar på nonstop hehehehe finns ingen hejd på oss..

 

Jag känner mig trött å seg i kroppen inte bra bara jag inte blir sjuk men de tror jag inte jag e typ aldrig sjuk..

Undra om jag ska starta en maskin tvätt när lillprinsen har vaknat.

Även putte sover för er som vill veta vilka latmaskar :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0