Lite..

Ja jag har fått lite gjort så här långt av dagen i alla fall..

Har tagit resten av köket nu e de bara en form som står på bordet som ska in i skåpet men ja e inte så låång så de får putte göra..

Å så hann jag byta gardiner i sovrummet damma av fönsterbrädan å sätta på rena sängkläder på halva sängen innan de kom in en geting så de va bara ut fort som tusan å stänga dörren vet inte om den e kvar eller om den har tagit sig ut de får putte kolla när han kommer hem hatar verkligen getingar..

Så då har jag halva sängen kvar å sen att damma av dom två hyllorna vi har ovanför sängen sen e typ de rummet åxå klart golvet åxå så klart..

Jason e rastad lilleman har ätit lite mellan mål å sover för fillfället så då passa jag på å sätta mig här me mitt mango ice tea å bara njuta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0