Igår va jag sjukt duktig..

Ja jag e själv lite små stolt över mig :)

Igår när Markus va ute me sin farfar så fick jag eld i baken å började städa köket..

Torkade av alla skåplukor, skurade rent spisen, dammade av kryddhyllan å den va äcklig, gjorde rent fläkten även den va vidrig, skurade rent kaklet, dammade av hyllan vi har i köket å så blev även köksfönstrena tvättade.. Har bara den lilla bänken vid spisen kvar sen har köket fått sin omgång :)

Ska försöka ta de nu under dagen... För har planer på att få sovrummet gjort idag åxå där inne ska de bytas gardiner, å sängkläder å dammas av.. Ska även dammsuga men de lär få bli ikväll me tanke på att Markus e livrädd för dammsugaren..

 

Tanken va att Heidi skulle komma över idag om hon mådde bra men fick nyss ett mess av henne att hon inte mådde tipp topp blir de så att hon kommer då struntar jag självklart i å städa då e de umgås me syster som står på schemat :)

 

De känns inte så där jätte kul å städa för de flyfer in en massa småskit från träden men men de e väl bara å ta de vart efter vill fan göra en rejäl städning å som sagt jag får ju ta lite i taget me tanke på min lilla hulligan som ska vara med över allt å dra å slita i allt :)

 

Mina älsklingar


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det som du skrev att du städade i köket gör jag en gång i veckan..kaklet o allt..ska alltid va rent i köket..

2010-08-12 @ 17:02:12
URL: http://minnapimppa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0