Huset..

Ja vi va ju å kollade på huset igår..

De va massor å gööra på de, hade man haft dom pengarna så hade de ju vart en annan sak..

För de går verkligen å göra sjukt fint för huset ser ut som en liten herrgård..

Å rummen va mycket mindre i verkligheten än på bilderna så de va en besvikelse eller så va de vi som åkte dit me alldeles för höga förväntningar..

 

Men jag sa till putte att han kanske måste släppa de där me att ha ett hus me Stoor tomt för de verkar vara omöjligt jag sa att man får nog nöja sig me dom mindre tomterna som är mer normalt..

 

För jag vill verkligen inte bo här hela livet de hade ju vart guld värt om man hade bott i hus när lillen bestämmer sig för att komma ut men de e ju bara glömma så jag får nog vänja mig vid 2 små barn hund å alla dessa trappor :( De e min kropp som kommer få ta stryk å de e ju inte så där jätte bra men vad ska man göra????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0