Hus..

Ja putte ringde från jobbet idag å sa att vi ska iväg å kolla på huset idag i stället..

Hans jobba kompis känner tydligen mäklaren, för visningen är inte förrns om ett par dagar.

Å då sa jag okej de blir jätte bra jag va lite off under samtalet för jag vart nämligen geting stucken precis då å fan så ont de gjorde å gör fortfarande jävla getingar jag hatar dom..

 

Tillbaks till huset nu då..

Hoppas de e lika fint å så som på bilderna de e ju en del å göra men de e de ju på alla hus verkar de som eller i alla fall alla vi har tittat på :)

Hoppas de inte är för mycket att göra bara för då drar de ju iväg vilket de har gjort på dom andra husen å då han vi inte haft råd så då har vi fått hoppat av å de e de som e sååå tråkigt å så kan man ju hoppas att de inte e så många som budar på de heller för vi har förlorat ett par hus precis vid mållinjen å de har vart jävligt jobbigt vet inte hur många såna missar till vi orkar med :(

Tycker ju att de borde vara våran tur snart..
Eller e de inte meningen att vi ska ha hus???
Ibland så har jag ställt mig del frågan för vi har vart å tittat på en hel del hus å vart me å budat på en del men de verkar som dom vi budar emot har mycket mer pengar än oss :(

De skulle ju vara så perfekt me hus för oss me Jason å Markus å så lillen på väg de skulle ju vara rena drömmen..
Göra som en liten lekpark på tomten så barnen kan va ute å leka hela dagarna under sommaren å även annars med å bara kunna öppna dörren å jason får springa ut å in bäst han vill..


Ja vi får se när drömmen om vårat hus slår in snart hoppas jag..

För då skulle man kunna avlasta min farmor nån jul åxå hon har ju alltid hela släkten hos sig varje jul bor man i hus me mycket plats då skulle man kunna fira jul hos oss nåt år kanske så hon inte behöver tänka på allt jämt..
Hon börjar ju som sagt bli gammal å ska ta de lite lugnt..

Ni får hålla era tummar å tår för att de här huset e nåt å ha å att vi har en chans att få de i såna fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0