Glömde..

I mitt förra inlägg glömde jag skriva att även Heidi å Emil mer än gärna har markus om dom kan..

Förlåt gumman att jag glömde er de va verkligen inte meningen...

Jag skyller på min sömnbrist hehehehe.

 

Idag ska kanske Heidi komma hit om hon mår bra så jag håller tummarna för de för de skulle verkligen vara super kul :)

Tänk att vi ska ha barn nästan samtidigt känns riktigt kul :)
Dom vet ju könet på sin lilla skrutt, vi vet inte säkert vad de e för kön på våran lilla men vi tror att de e en pojke till, vad tror ni?????


Jusst nu sitter Markus å kollar på barnprogram å moffar melon :)
Hehehehehehe sötnosen


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag gissar på en liten flicka! ;)

Hoppas allt är bra med er!

Kram/ Marie

2010-08-25 @ 08:10:33
URL: http://mariekalmestad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0