Full rulle...

Ja idag har de vart full rulle..

När vi vaknade här hemma så startade jag en maskin tvätt direkt åsen små plockade jag lite, lekte me Markus, rastade Jason..

Ringde Heidi medans jag va ute me Jason å kolla om vi kunde komma över å de kunde vi så upp me Jason, hänga tvätten, packa väskan göra oss klara å iväg, in i affärn köpa fika bröd å cola till oss traska hem mot heidi..

Å där va de full rulle på markus som vanligt.. Fick honom å somna efter mycket om och men..

Putte ringer när han har slutat jag säger att han får hämta oss de gör han hem å börja me pajdegen å steka kycklingen.. Pajdegen står jusst nu i kylen ska snart in i ugnen sen ska fyllningen till pajen göras..

Diskmaskin e startad å de som inte fick plats ligger i hett diskvatten..

Jag har dammat av tv bänken, hyllan ovnför å fönsterbrädorna i vardagsrummet å en av tavelisterna i jasons rum håller även på å vattnar mina orkideer så de har verkligen vart full rulle idag å dagen e ju inte slut får se hur mycket mer jag orkar göra e ju sååå sjukt äcklig luft blir till å ta en dusch innan man lägger sig sen...

Ska nog plocka undan lite dvd filmer som ligger lite här å där å försöka plocka undan den torra tvätten sen får de nog räcka för idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0