Dagen..

Jaha då va denna dag typ slut..

kvällsrutinerna e avklarade.. Markus e badad, jag e duschad, middagen/kvällsmaten ligger i magen, diskmaskinen är startad, lilleman sover...

Så nu sitter jag å bloggar lite jag är verkligen jätte trött så de blir nog sängen om en stund, tänker strunta i att de e tidigt hehehehe.

 

Imorrn ska jag träffa Erika å de va verkligen evigheter sen så de ska bli super kul..

Vi ska luncha ta en låång promenad å snacka en massa skit eller de e de som e tanken i alla fall :)

De e väl den där promenaden som kan bli bortglömd i värsta fall hahahahahha.

 

Idag har Markus vart en riktig vilde han har verkligen satt mitt tålamod på prov hela dagen..
Men det är ju så me barn dom testar en mer än man själv önskar vissa gånger hehehehe..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0