Barnledig...

Jag har världens underbaraste farmor..

Hon ställer alltid upp å finns alltid till hands.. Imorse ringde hon vid 9 å sa att hon skulle komma å hämta Markus å jag blev så klart jätte glad eftersom jag har en del å göra idag bla dammsuga å de går ju inte när han är hemma så vid 10 lämnade jag ner honom till henne å så sa hon att vi kunde hämta honom när putte har slutat så de innebär att jag e barnledig hela dagen :)

Å Markus älskar att vara ute så han kommer stormtrivas sist min farmor hade honom så vart han jätte ledsen när de va dags att åka hem han ville verkligen inte hem å de e ju ett tecken på att han har haft super kul :)

Innan jag gick in idag så sa farmor att jag skulle passa på å vila å städa lite om jag ville de för imorrn kommer de ju va främmande här hela dagen då jag ska firas imorrn, gulligt av henne :)

Så jag sitter i soffan å ska kolla våra bästa år för de va längesen å eftersom jag e barnledig så kan jag ju :) Å sen får vi se om de blir å ta tag i dammsugaren eller om jag väntar lite me de.

 

 


Kommentarer
Postat av: JB

Hej!



Visste Du om det att rödtottar inte får lämna blod?



http://fuckingjb.blogspot.com/2010/08/rodtottar.html

2010-08-20 @ 10:42:05
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0