19:e

Här sitter jag i soffan å Markus sover fortfarande de händer inte ofta att jag vaknar före honom vill jag lova :)

Men jag gick ju å la mig svin tidigt i går kväll va helt slut å benen å fötterna bultade..

Jag dammade ju Markus rum å ställde iordning alla leksaker så nu ska de bara dammsugar å tvätta golven där inne å de ska göras i resten av lägenheten åxå.. Så jag tror jag tar det imorrn ...

För e de fint väder imorrn så e jag barnledig då kommer min underbara farmor å hämtar honom.

Å sen på lördag kommer alla gäster å ska fira min födelsedag som egentligen är idag men jag orkar inte fira de på en vardag för alla jobbar å så.. så vi tog lördag :)

Jag ska ut till jobbet idag vid 14 dom ska fira mig där ute idag..





Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis gumman!



Vad ledsen jag blev när jag inte fick passa Markus, tur att vi ses på lördag, var för länge sedan nu.

2010-08-19 @ 19:40:39
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0