Trööögt..

Ja de går seegt å tröögt här vill jag lova...
Jag vill städa å fixa å plocka å dona men jag har ingen motivation alls :(
Allt känns bara jobbigt...
Jag hatar när jag känner så här... Igår fick jag jätte motivation på kvällen men så började efterlyst så då vart de inget gjort heller :(
Å idag e de lyxfällan å de måste ses så får väl hoppas att motivationen kommer innan de börjar om den kommer överhuvudtaget idag de vet man ju inte heller....
Ja la lilleman för en stund sen i sin säng för han höll på å somna i stolen till nalle puh å jag tror han har somnat nu för de e knäpptyst där inne...
Å smart som jag va så tog jag inte ut torkvindan ur lillemans rum så nu får jag vänta me å hänga tvätten tills han vaknar men han brukar ju sova 1 timme typ ibland mindre..
Man får lära sig av sina misstag lr så får jag smyga in å hämta den om en stund..

Vad händer idag då???
Jag å Putte har inget inplanerat han e trött efter jobbet å jag e ju allmänt seg å slö hela tiden känns de som :(
Men de beror säkert på mitt järnvärde som jag behöver få upp samma visa som när jag va gravid me Markus..
Mina barn dom tar de dom behöver sen får jag lida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0