Tisdag

Idag ska jag träffa Erika de va ett tag sen så de ska bli sååå skoj. Lilleman kommer bli överlycklig över att få träffa sin tant :)

Erika är bara för gullig hon skrev på msn jag har lite pengar kvar så vi kan luncha om vi delar på nåt sötnosen.

Så vi ska köpa en 13 c från spicy hot å eventuellt sitta i parken å mummsa om de e varmt nog :)

Sen senare idag blir de å åka å handla mat å blöjor till lilleman tur att barnbidraget kommer idag för de börjar ta slut i hans förråd så de behöver fyllas på :)

Sen får vi se om de blir några bud lagda på huset vi vill ha de kommer bli en lååång väntan :(

Men de e bara å hålla alla tummar å tår så får vi hoppas att de hjälper..

Nä nu ska jag kolla lite på mitt program innan erika kommer..

Lilleman ligger i sin säng å äter å vilar han har inte sovit bra inatt så han är lite halvtrött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0