Tacos :)

Ja då har vi precis ätit lite här hemma å de vart tacos sååå gott.

vart som alltid en massa sallad kvar hehehehe, vem vet jag kanske tar mig lite till tv:n ikväll :) De e ju både gott å nyttigt..

Vi va iväg till Tuna en sväng när de öppna vi plockade upp Erika på vägen för hon ville med :)

Vart en body till lilleman å ett par mamma byxor till mig :)

Sen kom pappa över på en fika å han hade me våra parken kort så nu kan man dra dit hur ofta man vill dom öppnar ju 1:a Maj..

Å Erika ska nog köpa ett kort till Parken på Tisdag så hon kan följa med i sommar fett kul de kommer bli :)


Nä nu ska jag nog dega lite i soffan en stund å smälta maten för mätt är jag vill jag lova :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0